About vanilla:

Hello =)

Being here is not really your fault but once you came, feel invited to drink a vanilla-scented tea with me, my blog and an apple. If you happen to like it, feel invited to come again!



And stay positive!



18.04.10 г.


Днес бях из Мол един( да се доуточня- из Аутлета, дето е на майната си, някъде към Пловдив бих казала аз..) И като всички девойки, жадни за внимание и чуждо одобрение, аз реших да ида там с пола и с грим.Малко, че не е хубаво да се мажа.....
Няма да описвам как стигнахме дотам, през какви ями и изкопи минахме с Петко, ама то полезно- учим нещо за фундиране, земни работи, пилоти и такива разни. Стигнахме до заветния Мол! И аз- да си кажа: кефи ме! Няма хора(много), в магазините не идват да те обсипват с кретенски въпроси "Да ви помогна ли?", на които аз да давам абсолютно неадекватния на въпроса отговор:"ААА, благодаря, само разглеждаме". Че нямам нужда от помощ някоя сресана и начервена мома да ми казва, че точно таааа пола ша ми седи ама перфекно! Хубаво беше! Няма FuckDonalds, не мирише на пържено нишесте, предлагано като картофки хрупкави. Бе, нямам забележки, само дето е близо до Пловдив.
Аз не пазарувах много, че нещо не ме влече, само дето в последния магазин не устоях(Benetton ♥♥♥), да sи взех бельо и очила, йее бейби!!(търся си очила от 3-4 години). Тея като ги пробвах, след десет секунди бяха на тезгяха, че казах, че ще ги взема. И!!!! Много съм горда от смелата ми постъпка да взема покупко-решение за <от 10минути. И понеже толкова ми харесват, у нас си се снимах с тях, та това е снимката :)
Друго: да се оплача- ядох Subwayyyy :@:@. Още ме е яд!
Вечер е, уморена съм след молния ден( ето защо мадамите,които обикалят са толкоз кльощави- те слабеят от обикаляне) и след чаша овесени ядки с мялко, една голяяяма пържола, ябълка и морков, мисля да посетя най-любимата ми мебел в стаята!!!