About vanilla:

Hello =)

Being here is not really your fault but once you came, feel invited to drink a vanilla-scented tea with me, my blog and an apple. If you happen to like it, feel invited to come again!



And stay positive!



12.04.10 г.

Какво е модерно.


"Секс купува, секс продава, секс патки пасе."

- българска ваньова народна поговорка.

Сложи една гола мацка на бутилка лимонада, на кибрит, на реклама за гуми, бургии, болтове, релси, ако щеш даже- и вече имаш много по-лесно продаваем продукт. Или поне забележим. Не може да се отрече ( ми че то и аз попадам в тази категория), че има ли нещо по-пикантно, към което погледът ми неволно се спира, на 90% този продукт ще ти остане в съзнанието, ще се "изкушиш" да прочетеш за какво иде реч и какво се продава...Мисля даже, че съм виждала и мъжко бельо с етикет, на който има някаква полугола сластна кака. Е, така е. Ама маани сега секса настрана, аз оправдавам тези ефтини рекламни трикове, щото те идеално се вписват в Теорията ми за живота на човек и какви са двата единствени приоритета на всяко едно тленно и жалко човешко същество.

Други неща, които нямат общо с Теорията (или поне непряко, понеже тя е всеобхватна) напоследък ( бе направо в последните години, ама аз не му хванах началато изобщо) обират точките и се котират като топъл хляб за по трийсе стотинки парчето.

Ето го и списъкът с Модерните неща:


  1. фибри

  2. пълнозърнести закуски, бисквити, торти, солети, крекери, хлябове, че даже и царевични пръчици ( полезни!!)

  3. обезмаслени неща

  4. със съдържание на растителни масла, демек не са били вредни или калорични...на баба им фърчилото

  5. молове; мне...по-точно е: да се "разхождаш" из мола, да "пиеш" кафе в мола и най-важното- да "изнасяш модно ревю"

  6. фейсбук

  7. да ти е гол кръста ♀

  8. да ходиш на фитнес( да не бърка със спорт)-и двата пола

  9. ха..да протестираш!

  10. модерно е да си кльощава или да си трапецовиден ( да не се бърка с нежно женско тяло или с добре сложена мъжествена осанка)

  11. щях да забравяяяя: адски модерни са бифидус есенсис бактериите; има вече и бебешки храни с такива екстри, в аптеката има всякакви добавки.Чудно как едно време съм храносмиляла без тях..как се появиха бе?!

  12. още: таблетки за по-лесно храносмилане, за отслабване, за лениви черва, за премахване на излишните газове.

  13. е няма начин: мултивитамини и всевзъзможни субстанции за укрепване на определни части от тялото. Не знам как съумяват да се сетят как да ми оправят кожичките около ноктите.

  14. модерно е да нямаш косми по тялото. Веждите са много осъждани. Имам съмнения, че ще станат демоде.

  15. модерно е като си купиш дрешка от марков магазин, после с чантичката да ходиш на училище/университет, да си носиш в нея някакви неща при пътуване; бе да я носиш празна даже е модно.

  16. култуво е да следиш и коментираш някое вечерно шоу от типа на биг брадър, талантите, танците, оцеляващите, има едни в една крепост..

Така. Има и още, ама времето ме притиска. Но имам и списък с "обясненията" на гореизброените факти.


Обществото е дебело, лениво, безотговорно и чака наготово.
....Бе, аз като бях малка съм яла: кисело мялко- мазно- квото кравата си прецени, че ще даде, хляб- бял, масло- от краве мялко, а не от слънчоглед, сирене-..то нямаше много избор. И пак съм била по-слаба от повечето сегашни деца.Ама май нямаше педесе вида вафли, шоколади и бисквити в магазина, ами каквото баба направи имаше.
Ям активия сега, че ми е вкусна, макар че мляко(мазно) с мармалад или мед и ядки е около 17 пъти по-вкусно.
Неща с фибри- обичам.
Обезмаслени млека предпочитам, понеже искам да съм "кльощава".


Имам на бюрото разни таблетки с ензими и добавки Fe и Mg, понякога пия нарочно и рибено масло(ма не се сещам да си взема риба).
Засега биг брадър не ме блазни.
Фейсбука е почти постоянно отворен, но ми писва.
Да живее епилаторът- и аз съм "За" обезкосмяването, ама да се разберем...аз съм момиче. Пък и косъмчетата по ръцете не си ги давам.
Аз не протестирам, но определно взимам отношение и страна в разни социални въпроси. Моловете са яки, че има WC в тях, че не духа вятър и че има Пикадили( малиииии, колко фибрени неща има в него!)
Опитвам се явно да съм модерна, то лека-полека всеки се понася по течението- кой по-малко, кой- повече. Неусетно, както Вас или с едно наум както Аз.
Трябва да има промяна, трябва да има прогрес и всичко да става по-хубаво и полезно, щом е възможно, ама тази фиброва промяна се опитва да компенсира друга една промяна- в културата на храненето, двиежението и чревоугодничеството. Сега май е време за пакет Хогаренас с фибри, без холестерол и с адкси многу полезни свойства!!!